Full Parroquial Febrer 2023

Romeria Parroquial a Monteserrat

Dissabte 6 de maig

Enguany reprenem la tradicional Romeria a Montserrat. Serà el dissabte 6 de maig.

Sortirem a les 9h amb autocar de la parada d’autobusos de la plaça de l’església. Participarem a la Missa Conventual, dinarem junts i a les 17h, els qui vulgueu farem el Viacrucis. Finalment tornarem a casa a les 18h. El preu total és de 25 euros.

Per aquells que us interessi, hi haurà la possibilitat de quedar-se el 7 i el 8 a les cel.lesdels monjos. Ja us podeu informar i apuntar (Montse i Maria).

Sortida a la Passió d'Olesa

26 de març

La sortida a la Passió d’Olesa serà el diumenge 26 de març, amb sortida a les 9:30 h des de Santa Eulàlia de Mèrida i tornada a les 14:30 h.

El preu de les entrades és 16 € pels adults, 7 € pels menors de 7 a 13 anys i gratuïta pels de 0 a 6 anys. El preu de l’autocar és de 10 € per persona.

Contacteu amb les catequistes.

Confirmacions

28 de maig

Diumenge 28 de maig, a la Missa de 11:30h 15 joves i adults rebran el Sacrament de la Confirmació, de mans del Sr. Cardenal Mons. Joan Josep.

Catequesi d'Adults

L’últim divendres de cada mes, a les 18h, recuperem la Catequesi d’Adults.Ens trobem amb Vida Creixent el 24 de febrer.

El tema és el 14 del llibre GRUPS DE JESÚS, de J.A. Pagola.

Primeras comuniones

Este año las Primeras Comuniones serán los sábados 20 y 27 de mayo a las 12h.

Muchas felicidades a los niños y las niñas y a sus familias.

Desplaça cap amunt